הכל על כיפות לבר מצווה

נער בר מצווה – יש! אולם – יש! משפחה וחברים – יש! אז מה עוד נשאר בשביל לשדרג את האירוע המשמח ביותר בחייו של נער בר המצווה? כמובן שהיום המאושר בחייו, לפחות עד לחתונה עומד להגיע וכולנו מבינים שכל ההכנות האלה מסתכמות בכמה שעות בבית הכנסת, עוד כמה שעות באולם ולאחר מכן בשבת חתן.

אז איך אנחנו יכולים באמת לשמור את האירוע הזה קצת יותר ולהפוך אותו לזיכרון שיחזיק לנו שנים רבות. כל זאת בכדי שנוכל להיזכר ביום המאושר הזה  – מזכרות!

המזכרת המרגשת ביותר וגם השימושית ביותר היא כיפות לבר מצווה. כיפות אלה נשמרות לשנים  ומהוות את המזכרת המושלמת לבר המצווה.

סוגי הכיפות הנפוצים לבר מצווה

  • כיפות לבנות מסאטן – כיפות אלה הן הטובות ביותר לדפוס – הדפסה על כיפות מסאטן לבנות נראת מעולה וזה לא היתרון היחידי – בנוסף, מחירן של כיפות אלו הוא אטרקטיבי במיוחד יחסית לשאר סוגי הכיפות. לכן, תוכלו לראות באירועים את האורחים שמים על ראשם בעיקר כיפות סאטן.
  • כיפות פשתן – כיפות אלו גם כן נפוצות באירועים אך לא כמו הסאטן. זאת מפני שמחירן יקר הרבה יותר. כמו כן, הדפסה על כיפות אלה אפשרית אך פחות איכותית מאשר בסאטן.

איך תדעו אילו כיפות סאטן לרכוש?

הטיפ שלנו – שימו לב שיש לכיפות את פס הכסף – פס זה מסמל את איכות הכיפה וכך תוכלו להיות בטוחים שאתם רוכשים כיפה איכותית. שימו לב שישנם גם כיפות סאטן עם פס כסף פחות איכותיות. אך אצלנו בליקה אנו מספקים אך ורק את הכיפות האיכותיות ביותר.

דבר נוסף שצריך לקחת בחשבון הוא קוטר הכיפה. קוטר אידיאלי לכיפה הוא 16. זה משום שבדרך כלל באירועים ובעיקר בבר מצוות צריך לקחת בחשבון שיהיו המון נערים שכיפות גדולות יותר יכולות להחליק מהם.

איזה עיצוב לכיפה לבר מצווה כדאי לבחור?

ההמלצה שלנו – התייעצו עם הנער וקבלו החלטה יחדיו. כמובן שאתם רוצים להחליט על העיצוב שיבחר. אבל קחו בחשבון שהאירוע הוא של נער המצווה. לכן, אנו ממליצים להיוועץ איתו ולהתחשב בדעותיו וברצונותיו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן