המפתח להפיכת אירוע בר המצווה לחוויה מיוחדת במינה – חשיפת כל הסודות שלא ידעתם

מחפשים מיתוג לבר מצווה? כאן ניתן לכם את כל הטיפים להפוך את אירוע הבר מצווה שלכם להכי מהמם אשר ישאיר זכרונות מרגשים לכם וכמובן לנער בר המצווה.

אירוע בר המצווה הוא ציון דרך משמעותי בחיי כל ילד יהודי ובחיי המשפחה. הוא מהווה מעבר חשוב מילדות לבגרות, ההכנות והטקסים המלווים אותו נושאים חשיבות רבה. מיתוג האירוע באמצעות פריטים ייחודיים יכול להפוך את החוויה למיוחדת ובלתי נשכחת עבור כל הנער, המשפחה וכמובן האורחים היקרים והאהובים שלכם.

איך אפשר בלי המוצר שהוא על גדר – Must בכל אירוע ובמיוחד בבר מצווה – כיפות ממותגות לאירוע בר מצווה

כיפות ממותגות לבר מצווה הן אחד הפריטים המזוהים ביותר בחגיגות בר המצווה. הן מהוות חלק בלתי נפרד מההופעה החגיגית של הנער בזמן העליה לתורה וכמובן הנראות של כל האורחים באירוע שכולם במראה אחיד של הכיפה הממותגת. מיתוג הכיפות יכול להיות בעצם כל מה שאתם והנער תחליטו שיהיה, למשל: שם תאריך ומגן דוד, תפילין, כוכבים, רק טקסט או אפילו איור של כדורגל או של כדורסל ואף דגם המכונית שהנער אוהב. כיפות ייחודיות אלה יהפכו למזכרת חשובה עבורכם ועבור המשתתפים האהובים והיקרים שלכם באירוע.

מטפחות ראש (שאלים) לנשים בעיצוב מיוחד

בדומה לכיפות, מטפחות ראש הן פריט סופר חשוב עבור הנשים המשתתפות באירוע בר המצווה. מיתוג המטפחות נעשה גם כן באמצעות הדפסה עליהן, מבחינת העיצוב, בדרך כלל נהוג לעשות עיצוב זהה למיתוג של הכיפות. כמובן שאפשר גם לעשות עיצוב שונה רק לנשים המיוחדות שלנו. למשל, כפות ידיים עם פותח את ידייך, חמסה, נגד עין הרע ועוד עיצובים מהממים שתוכלו למצוא אצלנו בליקה.. מטפחות אלה יכולות לשמש גם כמזכרת מקסימה עבור האורחות שלכם.

חולצות בר מצווה מודפסות בעיצוב ייחודי

כולנו מכירים את החולצות המגניבות האלו שמחלקים בחתונות. עכשיו הטרנד הזה נכנס חזק גם לאירועי בר מצווה. החולצות משדרגות את האירוע והופכות אותו להרבהההה יותר מגניב ומרגש. הסגנונות הכי טרנדיים היום בעולם חולצות בר המצווה הם: שם הנער, הספרה 13, חולצות מצחיקות, חולצות מרגשות לנער ולהורים. תוכלו להתרשם ממבחר החולצות שלנו בליקה ולקבל רעיונות לאירוע הבא שלכם!

פלייסמנטים מעוצבים ומניפות לאירועי קיץ

בחודשי הקיץ, כאשר האירוע מתקיים בתנאי חום, פלייסמנטים מעוצבים או מניפות יכולים להוות פריטים שימושיים ומעניינים עבור השולחנות. עיצוב הפלייסמנטים והמניפות יכול להכיל את שם הבן, תאריך האירוע, סמל משפחתי או ביטויים רוחניים. פריטים אלה יהפכו למזכרת נחמדה עבור האורחים.

שקיות קולולו – מתנה מיוחדת לחתן ולכלה

שקיות קולולו מהוות מתנה מסורתית ומשמעותית עבור נער בר המצווה, לאחר העליה לתורה נהוג לזרוק על הנער סוכריות לקול צהלות שמחה. אנו מציעים שדרוג לטקס המקסים הזה ולחלק לאורחים שקיות קולולוש  ממותגות שמדברות בדיוק באותה השפה כמו שאר המוצרים בבר המצווה. 

פריטים נוספים להשלמת המיתוג

בנוסף לפריטים הנ”ל, ניתן לשלב מגוון פריטים נוספים במיתוג אירוע בר המצווה, כמו חבקים, מדבקות, ברכונים, סוגרי צלופן, מגנטים, מחזיקי מפתחות ועוד המון מוצרים שישדרגו לכם את האירוע.

לסיכום, מיתוג אירוע בר המצווה הוא הזדמנות להפוך את האירוע לחוויה ייחודית ובלתי נשכחת. באמצעות פריטים מעוצבים ואישיים ניתן ליצור אווירה חגיגית ולשמר את הזיכרונות לאורך השנים. השקעה בעיצוב מותאם תתרום רבות להצלחת האירוע ולהעצמת החוויה עבור כל המשתתפים.

דילוג לתוכן