ביטול עסקה

ביטול הזמנה יתאפשר עד – 24 שעות ממועד ביצוע העסקה.
בחלוף מועד זה, חייב הלקוח אשר מבקש את ביטול העסקה לעמוד בתנאים הבאים:

שים/י לב, עסקה אשר מבוצעת באמצעות אתר “ליקה” הינה מוגדרת בתור עסקת מכר מרוחק בהתאם להגדרה המצויה בסעיף 14ג בחוק הגנת הצרכן.

עסקת מכר מרחוק היא התקשרות בעסקה של מכר נכס או של מתן שירות, כאשר

ההתקשרות נעשית בעקבות שיווק מרחוק, וללא נוכחות משותפת של הצדדים לעסקה.

בהתאם לקבוע בסעיף 14ט (א) לחוק, הלקוח/ה ימסור הודעה בדרכים הבאות:

בעל פה – שירות הלקוחות שלנו 051-500-6286
אימייל :[email protected]
דואר רשום(כולל מספר מעקב שישלח אלינו באמצעות הודעה/שיחה): אילת 75, חולון

התנאים לביטול עסקה:

מוצר פגום, קבלת מוצר שונה ממה שהוזמן(מוצר שונה מההזמנה שהתקבלה באתר), או עקב אי אספקת המוצר במועדים שנקבעו.

במקרה של אי אספקת המוצר ללקוח, לא ייגבו מהלקוח דמי ביטול עבורה העסקה.

על הלקוח להחזיר את המוצר באריזתו המקורית עם התווית אשר מודבקת על המוצר
במקרים הכתובים מעלה, החברה תהא אחראית לאסוף את המוצר.

ככל שהלקוח יבקש לבצע ביטול עסקה שלא מהטעמים בכתובים מעלה, ליקה תהיה רשאית לגבות דמי משלוח על סך 35 ש”ח ובנוסף דמי ביטול בשווי של 5% ממחיר המוצר או 100 שקלים, לפי הנמוך מבניהם.

הלקוח יכול להחזיר את המוצר באופן עצמאי באמצעות דואר רשום או הגעה למשרדים “אילת 75, חולון”.

*יובהר כאן כי לא ניתן לבטל עסקה על מוצר אשר הוזמן במיוחד/עיצוב/דפוס אישי על פי דרישות ספציפיות של הלקוח.

לאחר אישור הסקיצה על ידי הלקוח, אחריות ההגהה מוטלת כולה על הלקוח
לא תתאפשר החלפה או החזרה של פריט לאחר האישור
תיתכן סטייה של כ8% מצבע המסך לפלט ההדפסה
בעת בחירת שיטת משלוח “איסוף עצמי” מוצר שלא ייאסף כעבור 30 יום תוסר האחריות של “ליקה” לגבי אחסונו.