כיפות לחתונה – היום עושים את זה עם המון סטייל ושיק!

למה להסתפק בכיפות משעממות כשאפשר להוסיף קצת אישיות לחתונה עם כיפות ממותגות לאורחים?

כולנו רוצים שהחתונה שלנו תהיה הכי מיוחדת. הרי זה היום הכי מיוחד של החתן, הכלה וכמובן ההורים והאחים/אחיות המאושרים. תמיד נבחר את ההמקום והעיצוב שהכי מתאימים לנו. כמובן שאנחנו תמיד נגע בהכל עד הפרט הכי קטן באירוע המיוחד שלנו ולכן, איזו דרך טובה יותר להוסיף מגע אישי מאשר עם כיפות ממותגות לאורחים שלנו?

במסורת היהודית, חבישת כיפה היא סימן של כבוד ויראת כבוד כלפי שמים. זהו סמל להכרה של אדם בנוכחות השם. אבל כיפות הפכו גם להצהרה אופנתית חשובה. בנוסף, כיפות ממותגות הן דרך מושלמת להוסיף קצת סטייל בחופה ובכללי בחתונה שלנו.

למה בכלל צריך למתג כיפות בחתונה?

כיפות ממותגות לחתונה הן דרך מצוינת להוסיף קצת סטייל וחלק מהשיק שלנו בחתונה. הכיפות הן דרך מושלמת לזוגות שרוצים להוסיף נופך ייחודי ביום המיוחד שלהם. בדרך כלל נהוג לרשום את שמות בני הזוג, תאריך האירוע, או אפילו לוגו מגניב שמייצג את האישיות שלהם. יש כאלה שאפילו רושמים רק את ראשי התיבות של השמות של החתן והכלה.

כיפות ממותגות הן גם דרך מצוינת להודות לאורחים שלכם. זוהי מחווה קטנה שיכולה להשפיע רבות על האורחים. הם יאהבו את העיצוב האישי וירגישו שהם חלק ממשהו מיוחד.

סגנונות שונים של כיפות ממותגות לחתונה

ישנם סגנונות רבים ושונים של כיפות שתוכלו לחלק לאורחים בחתונה אך אנו נתמקד בשתי הכיפות הבולטים והפופולאריים ביותר:

כיפות סאטן – כיפות סאטן הן אלגנטיות ומתוחכמות. מגיעות לרוב בצבע לבן עם גימורי כסף, לבן וזהב. הן מושלמות לחתונות וכמובן תמצאו אותן במחירים ממש נוחים ולא יקרים.

כיפות פשתןכיפות פשתן נחשבות לכיפות יותר מפוארות ויוקרתיות מהסאטן. זאת משום שיש להן מרקם קליל ונעים של בד איכותי, כיפות פשתן מתאימות במיוחד לחתונות ואירועים בקיץ ובמזג האוויר החם. הן זמינות במגוון רחב של צבעים ועיצובים וניתן להתאים אותן לעיצוב החתונה ולטעמים האישיים של הזוג.

איך לבחור את העיצוב המושלם והמיתוג הנכון של כיפות לחתונה?

אנו בליקה מיתוג לאירועים מומחים בהדפסת כיפות ממותגות לכל אירוע וכמובן לחתונות. אצלנו תמצאו מגוון ענקי של עיצובים מרהיבים שישדרגו לכם את האירוע. כמובן שלאחר ההזמנה אנו מבצעים התאמה אישית של העיצוב לפי שמות הזוג, התאריך ואף מאפשרים שינוי צבעים, פונטים ועוד.

איפה כדאי לחלק את הכיפות לאורחים בחתונה?

אחרי שבחרתם את סוג הכיפות ואת העיצוב שלהן, מה שנשאר זה להחליט איפה ומתי לחלק את הכיפות לאורחים. בדרך כלל מחלקים את הכיפות בכניסה של האורחים לאירוע ביחד עם סידורי הישיבה. אופציה נוספת ולא פחות טובה היא לשים את הכיפות במושבים של האורחים או במרכז השולחן. זוהי דרך טובה לדאוג לכך שכולם יקבלו כיפה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן